Ремонт підвіски

Ремонт підвіски квадроцикла ATV і UTV

Підвіска квадроцикла несе відповідальну роль в боротьбі з бездоріжжям. Саме від того в якому стані знаходяться елементи підвіски квалроцікла: кульові опори, сайлентблоки, втулки стабілізатора залежить наскільки ваш квадроцикл буде долати перешкоди на своєму шляху.

Ремонт підвіски квадроцикла

Наші фахівці здійснюють ремонт підвіски квадроцикла з застосуванням сучасного обладнання, інструментів і оригінальних деталей. У даній області можуть проводитися такі роботи:

  • заміна амортизаторів
  • заміна кульової (шарової) опори
  • заміна підшипника ступиці
  • заміна рульової тяги
  • втулок важелів, поворотних кулаків і т.д.
  • регулювання розвал-сходження
  • заміна масла в редукторі

Чому ми?

У нас великий досвід в ремонті і обслуговуванні квадроцикла будь-яких моделей і виробників, а також великий склад запчастин, завдяки чому, ми можемо відремонтувати Ваш квадроцикл в найкоротші терміни.

Проводимо ремонт і технічне обслуговування підвіски квадроциклів наступних марок: Brp Can-am, Yamaha, Polaris.

Ремонт підвіски квадроцикла
Ремонт підвіски квадроцикла

Ходова частина або підвіска

Це сукупність деталей і механічних вузлів, які, забезпечують певний рівень комфорту, керованості і динаміки руху квадроцикла.

Інтуїтивно, незалежно від кількості досвіду, водій відчуває свій квадроцикл, і при появі сторонніх шумів при їзді по нерівностях при скиданні газу при появі надмірних кренів в поворотах підозра впаде на несправність в ходової частини квадроцикла.

Основними причинами виникнення несправностей є знос деталей або установка в комплектації квадроцикла низькоякісних запчастин.

Ремонт передньої підвіски квадроцикла

Даний процес включає в себе повний огляд нашими фахівцями квадроцикла знизу на наявність: тріщин, слідів удару від дорожніх перешкод, пошук люфтів в стійках стабілізатора, в кульових опорах і рульових наконечниках і деформованих важелів.

При виявленні несправності господареві буде запропонований варіант ремонту або заміни несправних деталей.

Ремонт передньої підвіски квадроцикла
Ремонт передньої підвіски

Ремонт задньої підвіски квадроцикла

Включає в себе проведення тих же процедур, що і при перевірці стану передньої підвіски. Тобто ми перевіряємо люфти в втулках кочення, ступичні підшипників, стан пружин, амортизатора (в разі несправності нашими фахівцями здійснюється заміна амортизаторів), стан сайлентблоков і гальмівних дисків.

Всі рішення по заміні і ремонту квадроцикла приймаються майстром при узгодженні всіх умов з власником квадроцикла. Ходова частина будь-якого квадроцикла несе на собі найбільш важку ношу, саме тому огляд ходової слід проводити не рідше, ніж один раз в квартал.

Слід не забувати, що, економлячи на ремонті свого квадроцикла, ви, перш за все, економите на власній безпеці. Ми маємо в своєму розпорядженні найбільш лояльними цінами, прекрасними технічними умовами і досвідченими механіками, здатними в найкоротший термін провести діагностику і ремонт підвіски квадроцикла.

Заміна амортизаторів квадроцикла

Без всякого сумніву, що елемент будь-якого позашляхового транспортного засобу – це амортизатори. І в великій мірі вони визначають, як квадроцикл буде управлятися, долати перешкоди і доставляти комфорт від поїздки.

Також як і шини, амортизатори бувають різних типів і підбираються до різних типів доріг і бездоріжжя. Наша майстерня встановлює амортизатори тільки перевірених і надійних виробників, які зарекомендували свою продукцію не тільки на українському ринку, але і на міжнародному.

Заміна амортизаторів квадроцикла.
Заміна амортизаторів квадроцикла.

Заміна кульової опори на квадроциклі

Від справності кульової опори залежить не тільки робота підвіски квадроцикла, а й життя водія. Як будь-яка деталь підвіски, так і кульова опора вимагає належної уваги, особливо в умовах агресивного водіння.

Основною причиною виходу з ладу кульової опори є розрив пильовика і потрапляння в шарнір води і бруду. Обов’язково стежте за станом пиляків, цілісність пильовика – це збільшення тривалості терміну служби кульової опори.

Деякі умільці примудряються пристосовувати кульові опори від вітчизняних автомобілів, наварюють стаканчики і за допомогою знайомих токарів переточують вкладиші. Міняти чи ремонтувати, вирішувати Вам, але ми вважаємо, що безпека на першому місці і на цьому не варто економити.

Звернувшись до нас за допомогою у виборі кульових опор, Ви можете бути приємно здивовані, що придбати і замінити оригінальні кульові опори на квадроциклі в нашій майстерні, можна практично за ті ж гроші, які Ви витратили б на їх ремонт.

Заміна підшипника ступиці квадроцикла

Не дивлячись на те, що на ступиці встановлюються досить потужні підшипники, при попаданні вологи всередину накриваються і вони. Зрозуміти, що пора міняти підшипник маточини досить просто, для цього необхідно на рівній ділянці дороги розігнати квадроцикл і прислухатися. Якщо ви почули, що з’явився виразний гул в місці кріплення коліс, то пора міняти підшипник, а можливо і не один.

Ціновий діапазон підшипників досить широкий, тут все залежить від виробника і від бренду, але потрібно розуміти, що від постійного пірнання в бруд бренд не захистить, а може прослужити стільки ж, що і китайський аналог.

Елементарна консультація з нашими фахівцями, дозволить Вам отримати повну інформацію по підбору підшипників на квадроцикл, а при бажанні і виконати ремонт.

Заміна рульової тяги квадроцикла

Трохи про рульові тяги. Сама назва деталі говорить за себе, і якщо вони пошкоджені (найчастіше погнуті після переборення серйозних перешкод) про комфортному управлінні квадроциклом не може бути й мови. Можна, звичайно зняти, погріти і поправити, але характеристики вже будуть далеко від заводських.

Багато експериментують, виточують посилені тяги під підібрані більш потужні кермові наконечники, і отримують задоволення від виконаної роботи.

Ми такі експерименти тільки вітаємо і з задоволенням можемо підказати вихід в тій чи іншій ситуації. Американські і японські виробники запчастин для квадроциклів, шляхом проб і помилок розробили досить непогані кермові тяги і наконечники, тому все таки рекомендуємо зупинити свій вибір на них.

Регулювання кута розвалу-сходження на квадроциклі

Якщо тиск в шинах однаковий, а квадроцикл тягне в бік при прямо виставленому кермі, необхідно перевірити сходження і розвал коліс. Якщо цим знехтувати, то в результаті отримаєте нерівномірний знос гуми.

Хочемо звернути увагу, що на деяких квадроциклах розвал коліс не регулюється і встановлюється заводом виробником. Нашими майстрами розроблена унікальна методика по регулюванню розвалу – сходження квадроциклів, тому звернувшись до нас ви отримаєте кваліфіковану допомогу в регулюванні.

Заміна масла в редукторі квадроцикла

В принципі сама процедура заміни масла в редукторі нескладна і при наявності необхідного інструменту можна виконати самому. Головне знати обсяг і не допустити переливу масла, в іншому випадку готуйтеся до заміни сальників редуктора.

Яке масло заливати? І трансмісійне і звичайне моторне масло (бажано синтетика або напівсинтетика) однаково добре справляються зі своїм завданням. Міняти бажано частіше, і тим самим не допускати, щоб в редуктор потрапила вода.

Якщо хто – то використовує квадроцикл сезонно, то по завершенню сезону рекомендуємо обов’язково масло замінити. Отримати консультацію або записатися на заміну масла можна зателефонувавши в Квадро Сервіс.

Щоб отримати більш детальну інформацію, зв’яжіться з нашим офісом по телефону.

+38 066 530 33 80

error: Content is protected !!