Повернення і обмін

Повернення впродовж 14 днів з моменту покупки


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте повне право повернути товар і отримати компенсацію у випадках:

  • Товару неналежної якості.
  • Товар не підійшов покупцеві за якоїсь причини.


Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не був у використанні і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.


Обміну / поверненню підлягають товари з асортименту магазину за умови, що:

  • товар не був у використанні, перебувати в первісному вигляді, збережені всі наклейки і бирки.
  • з моменту придбання товару пройшло менше 14 днів.
  • збережена заводська упаковка.
  • збережена повна комплектація товару.
  • при перевірці товару не виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.
  • при перевірці товару не виявлено пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
  • присутній документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон, повна комплектація товару.


Для успішного обміну / повернення:

  1. Переконайтеся, що з моменту покупки не пройшло 14 днів (Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
  2. Переконайтеся, що товар не був у використанні, збережений товарний вид і фабрична упаковка.
  3. Упакуйте товар в фабричну упаковку, уважно перевірте наявність усіх комплектуючих. Товари з відсутніми комплектуючими не буде вжито.
  4. Повідомте нам про бажання обміняти / повернути товар за телефонами, вказаними в розділі Контакти.
  5. Повідомте нам реквізити для повернення коштів. Повернення коштів, при оплаті післяплатою, здійснюється на банківські реквізити (карта ПриватБанк або рахунки інших банків) зареєстровані на ім'я клієнта. Повернення коштів, при оплаті на банківські реквізити, здійснюється на ті ж реквізити, з яким була оплата замовлення.
  6. Ми самі сформуємо номер ТТН для повернення посилки і відправимо через смс на ваш мобільний номер.
  7. Протягом 5-ти робочих днів відправте посилку Новою поштою по номеру ТТН, який ви отримали. Зверніть увагу, що під час повернення, вартість послуг доставки оплачує клієнт. У разі обміну або повернення товару з вини магазину - доставку компенсує магазин і вона є безкоштовною для клієнта.
  8. Чекайте! Протягом 2-5 днів наш склад отримає посилку, перевірить стан і наявність всіх комплектуючих.
  9. У разі обміну - ми надішлемо вам новий товар. У разі повернення - кошти будуть переведені на вашу карту.


Важливо! Зверніть увагу, що процес приймання товару при поверненні займає до 15 днів з моменту відправлення посилки клієнтом на наш склад.


З питань обміну / повернення товару - зверніться в наш контакт-центр за телефонами вказаними в розділі Контакти